do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
FAQ

Najczęściej zadawane pytania
 
1. Czy mogę negocjować cenę produktu?
Tak, w naszym sklepie możecie Państwo negocjować cenę wybranego przez Was produktu uzyskując specjalny rabat, chyba,ze zegarek pochodzi z kategorii Promocje lub nie ma przy nim ikonki negocjuj cenę.

2. W jaki sposób mogę negocjować cenę zegarka?

Należy wysłać wiadomość e-mail na adres sklep@zegarkicentrum.pl lub kliknąć ikonkę "zapytaj" na podstronie produktu. W wiadomości należy podać propozycję ceny.


3. Jaki jest zakres działalności sklepu w sensie sprzedaży towarów i sług?  
ZegarkiCentrum.pl prowadzi sprzedaż detaliczną zegarków ponad 40 renomowanych marek jak np. Tissot, Certina, Longines, Maurice Lacroix, Frederique Constant, Emporio Armani, Michael Kors, Fossil, Diesel, Tommy Hilfiger itd. Ponadto oferujemy Państwu możliwość skorzystania z usługi grawerskiej. 


4. Czy sklep zajmuje się sprzedażą akcesoriów do zegarków (paski, bransolety, części zamienne)?  
Nie prowadzimy sprzedaży akcesoriów do zegarków. Na życzenie Klienta, nasi konsultanci udostępniają dane kontaktowe do serwisów danej marki, gdzie można nabyć potrzebne paski lub części. Aby zamówić części należy wysłac zapytanie na adres bok@zegarkicentrum.pl. Odpowiemy, gdy tylko dostaniemy potrzebne informacje od producenta.


5. Czy jest możliwe i ile kosztuje wykonanie usługi grawerskiej?  
Grawer wykonujemy na deklu zegarka, jednakże jego długość uzależniona jest od ilości miejsca na konkretnym zegarku, dlatego bezpieczniej jest podać dwie wersje.
Dla zegarków, których cena przekracza 500zł i nie podlega dodatkowej promocji lub negocjacji ceny, grawer jest darmowy. Dla pozostałych wynosi 45zł.


6. W jaki sposób powinienem/powinnam zapłacić za zegarek opatrzony grawerunkiem?  
Zegarek opatrzony grawerunkiem musi być opłacony przelewem i nie podlega zwrotom ani wymianom.


7. Czy mogę zwrócić wygrawerowany zegarek?
Wybór zegarka z usługą grawerską uniemożliwia dokonanie zwrotu towaru, ze względu na fakt dopasowania produktu do indywidualnych oczekiwań klienta.  


8. Czy wykonanie usługi grawerskiej oznacza utratę gwarancji?  
Nie, korzystając z usługi grawerskiej wykonanej w naszym sklepie nie tracicie Państwo gwarancji.


9. Kiedy mogę złożyć zamówienie?  
Zamówienia można składać codziennie przez 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.


10. Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?  
Zamówienia realizowane są w terminie widniejącym na stronie konkretnego modelu. Dodatkowo, każdy z Państwa, składając zamówienie, otrzymuje wiadomość e-mail informującą o terminie realizacji niniejszego zamówienia.


11. Gdzie mogę przelać pieniądze za zamówiony towar?  
Informacja na temat nr konta, na które należy przelać środki w wyniku wyboru opcji płatności na konto, zostanie niezwłocznie przesłana na podany w zamówieniu adres e-mail.


12. Czy istnieje możliwość anulowania złożonego zamówienia?  
Tak, można dokonać anulacji zamówienia, jednakże informacja na temat rezygnacji ze złożonego zamówienia musi wpłynąć do naszych konsultantów na adres e-mail: sklep@zegarkicentrum.pl przed wysyłką towaru.


13. Czy ponoszę koszty wysyłki towaru na terenie Polski?
Nie, w naszym sklepie koszty dostawy zamówień o wartości wyższej niż 150 zł, niezależnie od wybranej metody płatności pokrywa ZegarkiCentrum.pl. W przypadku modeli w cenie poniżej 150 zł, koszt dostawy w wysokości 20zł pokrywa klient.

14. W jaki sposób mogę monitorować losy mojej przesyłki?   
W momencie wysłania towaru, otrzymują Państwo wiadomość e-mail zawierającą nr listu przewozowego oraz link do strony przewoźnika, gdzie można śledzić losy przesyłki. Ponadto otrzymują Państwo także nr tel do firmy kurierskiej.


15. Czy mogę odebrać towar osobiście?  
Oczywiście, odbioru osobistego można dokonać w biurze wysyłki, którego adres znajdziecie Państwo w zakładce „Kontakt” . Ponadto posiadamy sieć sklepów stacjonarnych, w których można dokonać zakupu i zapoznać się bliżej z naszą ofertą.

 

16. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?W jaki sposób odzyskam wpłacone środki?
Owszem, w ZegarkiCentrum.pl dajemy Państwu możliwość dokonania zwrotu lub wymiany towaru. Nienoszony towar należy odesłać w ciągu 100 dni podając jednocześnie niezbędne do dokonania wymiany lub zwrotu środków informacje (np imię, nazwisko, nr konta lub adres). 

aby pobrać formularz zwrotu kliknij

18. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, w ZegarkiCentrum.pl nie wymagamy rejestracji w celu złożenia zamówienia. Rejestracja natomiast ułatwia kontakt oraz daje możliwość otrzymywania informacji o zniżkach i promocjach dla stałych klientów.

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl